marți, 13 ianuarie 2009

Dragele mele Pitipoance si Dragi mei Pitiponci

Dragutzele mele pitipoance , incep sa ma satur de voi , primesc telefoane de la parintii vostrii am avut vreo 2-3 sesizari de genu ca m-a dati la politie , vreau sa va obsinuiesc cu ideea ca nu puteti ca sa acuzati fara dovezi de astazi inainte cand vreti ceva sau vreti sa stati intr-o convorbire cu mine , rog ca sa cititi prima data legea , apoi sa veniti cu acuzatiile de genul si amenintarile astea de 2 lei , ca daca nu sterg postul in 10 minute am avut caz aseara , am mai avut cazuri de 15 minute si inca unu de 20 de minute , dar ce credeti ca io is fraier , daca vreau va postez pe toate din scoala si puteti ca sa imi beliti cariciul si sa frecati toate menta in fata la politie pana cand miroase la mine acasa , asa ca rog ca PITZIPOANCELE sa isi vada de treaba lor si sa nu le mai aud , iar in legatura cu PITZIPONCI astia voi sunteti dezastru habar nu aveti pe ce lume traiti , dar nu ii nimica noi va sustinem.

Tu CAPRA mea ce ai patit , astepta-i ca cineva ca sa te violeze si nu a venit iti violez eu poza acuma , tu esti una printre multele pitzipoance fara viitor , daca vreti s-a deschis aici undeva in Romania un nou club , care ii in mare crestere , COFV , intialele acestor litere sunt :
-C = Clubul
-O = Oamenilor
-F = Fara
-V = Viitor
Se cauta presedinte / presedinta de partid , rog ca toti ce-i care indeplinesc condiitile de mai jos sa trimita un mail .
-Vasta +16
-Inalitime : + 1 metru si un snitel
-Specializari in aruncatul cu privirea , frecatul de menta , lustruit de bastoane
-Diploma de 10 clase ( OBLIGATORIE)
-La fete , culoarea parului nu conteaza in schimb la baieti ROSCATI vreau sa ii vad
-Cautati-ma la Peco daca sunteti interesati ca sa vorbim intre 4 ochii ca sa va dau mai multe sfaturi .
Si o poezie pentru cineva By Anonima !

Cu prietenie,

Vai, fetito, proasta esti!
Ca tine nu mai gasesti!
Sa intrebi tu un baiat
Ce poti tu sa-i faci pe plac....
Ca sa se simta mai bine
Vai de tine!
Cand acesta-i suparat,
Cu prietena s-a certat.
Si el frumos ti-a raspuns:
Sa pleci!si tu te-ai dus,
Cu coada intre picioare
Ma gandesc ce tare doare
Dar, pardon, tu esti imuna
De asa ceva satula
Saracuta de tine!

Lasati Comentarii

Niciun comentariu: