miercuri, 24 decembrie 2008

Mesaje , urari , felicitari de craciun , Sarbatori fericite v2

S'ar putea ca Mosu sa nu ajunga la tine pt k acum 10min l'am vazut la Coiu' petrecand de zor cu renii.Dar totusi, eu iti urez CRACIUN FERICIT!

--------------------------------

Mos Craciun cu pula tare iti ureaza o urare.Sa n-ai parte de femei si de pula sa ma iei. Sarbatori cum n-ai avut si in cur sa fi futut. Mosu asta iti doreste se ne pupi in cur frateste, pula sa ti se rupa-n doua sa ramai numai cu oua.Sanatate la multi ani sa sugi pula fara bani.


--------------------------------

Catelus cu parul cret, sa ai jeep-uri in cotet si o vila cu piscina, pe Andreea Marin ca si vecina, si-o lopata pentru bani, la anu' si La multi ani!

--------------------------------

Tu insemni pentru mine ceea ce se semnifica bradul pentru Craciun. Ai verdele ce inseamna viata. In privirea ta eu gasesc acele lumini care ma transpun intr-o atmosfera de sarbatoare, iar Dumnezeu te-a impodobit cu toate culorile curcubeului cerului meu. Pentru mine TU esti CRACIUNUL!

--------------------------------

Am trimis un fulg de nea razlet si vesel sa bata-n usa casei tale si sa-ti aduca bucurii si lumina in seara sfanta de Craciun. Pe Mosu' il mai tin putin la mine ca nu am terminat de impachetat toata dragostea si toti pupicii pe care vreau sa ti le daruiesc de sarbatori!

--------------------------------

Mos Craciun la o serbare si impartea cadouri.
Vine randul unei fetite dragalase si mititica tare.
Mosul: - Uite, fetita dragalasa, daca imi dai un pupic, iti dau din sacul asta mare, o jucarie.
Dar daca erai tu spuneai: - Da', daca-ti sug pula, imi dai tot sacu'?
Sarbatori fericite!

--------------------------------

Mos Craciun bate la usa,
scoate mana din manusa,
si va da din palma lui
darurile cerului,
langa brad si langa foc
sa va umple de noroc!!!
Craciun fericit tuturor!!!

-------------------------------

De va veni la voi in prag,
Un batranel cu chipul drag,
Sa nu-l goniti, e Mos Craciun,
Sa va aduca un an mai bun.

Niciun comentariu: