sâmbătă, 23 mai 2009

Baile Felix - Hotel International

Hotel - International in Baile Felix daca aveti bani timp liber si chef de o relaxare si doriti un loc linistit cu conditi pretentioase si de buna calitate va recomand Statiunea Baile Felix "Hotel International " .
Am avut si eu Onoarea ca sa ma aventurez timp de 3 zile intr-un asemea hotel .Normal ajuns in Oradea am mai avut si alte treburi de rezolvat , dar in acelasi timp am avut posibilitatea sa ma cazez aici .Preturile is cam piperate , dar isi merita banii .Daca vreti mai multe detalii despre acest hotel CLICK AICI pe site-ul oficial al hotelului .Daca va pot da si eu ceva detalii contactati-ma .


Am petrecut cateva zile intr-un hotel de 4 stele , la o mica relaxare si alte treburi pe langa. Am fost foarte multumit de ce am intalnit acolo . Pozele vorbesc de la sine , daca sunteti interesati sa ajungeti aici si sa aflati preturi si mai multe detali va las site-ul oficial al hotelului .

Niciun comentariu: