joi, 29 ianuarie 2009

Petrecem , bem si ne futem in ea scoala ?

Si uite asa am m-ai incheiat un semestru cu bine .Absente motivate note de trece la toate materiile ce-i care se afla in aceasta postura "Mare sef" le poti zice .
Tinand cont ca am cativa profesorii de toata pula , care abia asteapta ca sa calc stramb i-am driblat tot semestrul si mi-au dat normal media 5.
Tin sa multumesc doctorilor care si-au facut treaba "La chiulangita mea cronica " si mi-au dat scutiri de cate am avut nevoie .Da intr-adevar daca mai duci "o cafea , o sticla de Jack (la astia care is sesosi ) si un pachet de tigari " iti dau scutiri , daca nu altfel mergi odata , mergi de 2 ori dar a 3 oara trebuie sa ii duci ceva ca daca nu te scoate ei din cabinet.
Vacanta placuta !

P.S : O DIPLOMA DE MERIT CEVA NU PRIMESC ?

Niciun comentariu: