duminică, 18 ianuarie 2009

Politia

Aseara in jurul orei 23:30 repesctiv 00:00 , faceam putina conditie fizica alergand pe aici pe strazile astea pe unde locuiesc . Cum nu se putea ca in fiecare seara , sa ma opreasca POLITIA a trebuit sa bantuie pe aici .Bun ma opresc din miscare , pentu ca domnii din masina deja imi baga faza lunga in ochii . La care lasa geamu jos si face catre mine , ca il cheama nu stiu cum bla, bla, bla.
Politistul : Buletinul va rog .
Eo : Nu-l am la mine
Politistul : Cum adica nu il ai la tine ?
Eo : Pur si simplu l-am lasat acasa , nu am iesit in oras doar aici pe strazi sa alerg putin
Polistul cu buna lui dispozitie si cu chef de glume incepe ca sa ma i-a la misto
Polistul : Da ce esti sportiv ?
Eo : Da
Polistul : Fumezi?
Eo : Da
Polistul : Atunci de ce alergi daca mai si fumezi ?
Eo : Poi ca sa ma curat putin , sa ma mentin in forma
Si asa a inceput sa ma tina , la vorba eu eram transpirat tare , incepuse sa imi fie frig .La care la un moment dat i-am zis domneste "Nu aveti altceva ce sa faceti numa-i ca sa ma retineti pe mine la povesti ca mie incepe sa imi fie frig ".La care polistul isi cere scuzele de rigoare ca m-a retinut .
Infine , eu nu prea inteleg chestia asta , daca ma opreste ii dau datele mele personale , la ce "ma mai tine la intrebari ? " si la povesti "de adormit copii " .
Ii ceva politist nou , asa imi parea mie , ca ii stiu c-am pe toti ca in fiecare seara cand vin acasa , dau de ei si se repeta povestea "Ma numesc nu stiu cum sunt nu stiu cum , buletin la control "de fiecare data cand ma opresc nici daca as fi avut buletinul la mine nu i l-as fi dat , ca la cat is de pusi pe fapte mari si sa arate ca cine is ei , ar fi in stare sa ma duca la sectie ca sa imi i-a amprentele si sa imi zica ca is suspect de crima .

Niciun comentariu: