marți, 13 ianuarie 2009

Scoala , Discuti intre bloggeri

Incep sa fie vorbit blogul prin scoala , hmm ii un inceput bun , ma vorbeste lumea de bine de rau nu ma intereseaza , conteaza ca ii un inceput bun pana cand o sa apara website`ul official o sa se numeasca www.marghiteanul.com sau ro , ramane de vazut mai este mult de lucru , cu ajutorul vostru o sa mergem mai departe .
Pitzipoance pitziponci ce sunteti nu ma intereseaza parerile voastre despre mine , ca nu puteti ca sa imi demonstrati ca eu scriu pe blog , asa ca va rog retrageti-va cuvintele astea de impins vagoane ca nu sunt nici de astazi nici de ieri .
Citeam aseara(Conflictul intre Mircea Badea si Serban Huidu) dupa ce am venit acasa si dupa ce-i de la RDS madafacka s-au gandit dupa vre-o 7 ore , ca sa vina ca sa imi faca si mie internetul , intr-un final s-a rezolvat totul dar pe langa ca nu mi se connecta Internetul a mai trebuit ca sa nu mearga nici televizoru (am inceput sa numar purecii , dupa ecran si intr-un final am ajuns la o numar 23409634682 sper ca va da si vou la fel ).
Mircea Badea ii cel mai idiot blogger si ce ii mai el , iar pe Serbanica nu il inteleg de ce se manca in gura cu un asemenea idiot fara carte doar cu impresii .Va las pe voi ca sa cititi ce vorbe isi arunca unu la altu . Probabil pentru ratting incep toate conflictele astea .

Blog Serban Huidu CLICK AICI
Blog Mircea Badea CLICK AICI

Mircea Badea este locul 1 in statisticile Trafic.ro la sectiunea bloguri , probabil ca ii primu si la prostia care o scoate pe gura si la furtul de informatii dupa internet . Exemplu un bun prieten Blogger din Oradea a facut o poza la un banner a publicat poza la el pe blog , iar Mircea Badea nu i-a dat dreptul de autor si el a facut publica la televiziunea unde el era personajul principal CLICK AICI pentru a vedea poza si postul lui Oradeanul.com

Niciun comentariu: