marți, 13 ianuarie 2009

Tolea Tolea



Dupa cate vad , Tolea asta se face vedeta prin televiziuni , aseara cum nu mi-a mers internetul , vreo 6-7 ore , am stat si m-am uitat la tembelizor .Am inceput sa ma uit la Antena 1 La emisiunea Acces direct , ceva de genu la care iara la sfarsitu emisiuni a venit Tolea cu 2 tomberoane si erau cate o persoana bagate in ele . Dupa care am mai tot mutat programele si ajung la Prostocul de Dan Diaconescu , care avea titlu mare la televiziunea lui minunata "OTV" TOLEA CAUTAT DE POLITIE , am stat am urmarit 10 minute dupa care , am zis ca ii deajuns , nu aveam chef sa ma uit la toate prostiile sa vad ce ii mai poate mintea si la Dan Diaconescu . In fine toate ca toate dar Tolea asta v-a ajunge vedeta ? Hmm incepe sa fie cotat pentru rating ? Probabil ca da , asta numa el stie .

Niciun comentariu: