marți, 3 martie 2009

Am ramas placut surprins

Dupa cum zice titlul astazi in jurul orelor 14:00 14:30 , am fost chemat intr-un loc nu dau nume , m-a informat o persoana ca vrea sa vorbeasca cineva cu mine si m-a trimis la aceea persoana .Nu era o urgenta dar m-a rugat frumos prin intermediul acestei persoane cand am timp sa trec prin acel loc anume ca sa stam putin de vorba .
Pe drum , ma gandeam ca sunt ceva probleme habar nu am ce mi-a trecut prin minte dar numa la lucruri rele ma gandeam .Ajuns la locul unde am fost chemat , am intalnit o Doamna pe care eu o consider Domnisoara , dar probabil ca ce-i din societate o i-au cu Doamna , pentru ca din cate am stat eu de vorba cu respectiva are si ea o functie importanta .
Mirat de cine am fost chemat , am ramas pe moment fara cuvinte , nu am m-ai realizat ce se intampla nu stiam care ii problema .La care ma intreaba :
"Domnisoara" tu esti Orbit ?
Eu : Da eu sunt ..ceva probleme ?
"Domnisoara" : nu dar am fost curioasa sa vad cine esti .
Eu : Dar de unde stiti de mine ?
"Domnisoara" : Ti-am citit blogul !
Pe moment in gand " WTF asta cum dracu a dat de blogul meu ??????"
Eu : Dar cum ati aflat de el ?(Normal fiind curios )
"Domnisoara" : Poi de la un prieten de al meu mi-a dat sa vad ceva si am urmarit blogul si il citesc ...
Asta a fost inceputul conversatie si poate cel mai mult pe mine asta ma interesat .Dupa 10 - 15 minute de vorba mi-am dat seama ca este o persoana foarte sociabila , numai note de 10 poti da la asemenea persoane .

Si aici fac o mica paranteza " Sunteti chiar asa de curiosi/interesati ?"
Eu nu prea cred "Numai cu ajutorul vostru o sa pot ca sa imi dau seama"

Niciun comentariu: