duminică, 29 martie 2009

Oradea si Tramvaiele

1.De ce eu is fraier si i-au bilet si il introduc in aparat sa il stampileze ?
2.De ce ii asa mare putoare in tramvai ?
3.De ce cele mai multe povesti(barfe , romane , minciuni) le auzi pe tramvai ?
4.Tramvaiul un loc de odhina pentru batrani ?Sau un bar in care nu consuma nimeni nimica?

Astea is intrebarile care mi le pun eu cand ajung in tramvai .
1.De fiecare data cand merg cu tramvaiul , rare ori vad alte persoane care sa isi cumpere bilet si sa il composteze .Niciodata nu am prins o razie , sa vad cati dintre pasageri au bilet sau abonament .Ce-i drept doar Sambata si Duminica merg in Oradea , in timpul saptamanii mai rar .Oare numa eu is "fraierul" care cumpara bilet pe tramvai sau ii gratis transportul si nu stiu eu ?
2.Sa nu vorbim de mirosul de transpiratie pe care il intalnesti la primul pas care l-ai facut pe scara de la tramvai .Alcolisti rupti in gura , ma mir ca s-au mai putut urca in tramvai , care miros a borhot de nici in toaleta publica de la gara nu miroase asa .Nu stiu daca ati vazut Drogati prin tramvaie ? Eu unu l-am vazut pe unu care statea intins si zicea doamne ce imi place heroina , pe moment am crezut ca il arunc din tramvai jos .
3.Partea cea mai interesanta te pui linistit jos ,in cazul in care ai loc sa stai jos, si faci o cursa mai lunga, sa auzi acolo povesti , romane pe langa toate mai incep batranei cu politica .Iti face capu calendar la cate auzi , cum vorbesc ce opinii tampite mai au .Ce nu inteleg: Moartea ii cauta acasa si ei se plimba cu tramvaiul ?
4.Prea putin tineret , in tramvai batrani ocupa toate locurile din tramvai , se odhinesc si n-au ei treaba .Citeste punctul 3 .

Niciun comentariu: