marți, 3 martie 2009

Torturi pentru Nunti , Majorate , Botezuri ,Fetite si Baieti , Alte Aniversari

Te-ai saturat de clasicile torturi ? Acuma ai la dispozitie o gama mare de torturi la alegere pentru Ziua pe care vrei ca sa ti-o aniversezi .
Postez cateva poze cu Torturi care chiar mi-au atras atentia cel mai mult si dupa parerea mea is cele mai bestiale .
Torturi pentru baieti recomandate de mine :

Torturi pentru fete :
Torturi pentru copii mai mici:Torturi pentru o nunta ca in povesti :

Pentru mai multe poze , dati CLICK AICI
Daca sunteti interesati sunati la numaru de telefon : 0770164154

4 comentarii:

Calinutza spunea...

Mi'ai dat idee buna pe cand vine ziua mea

ms:*

Orbit spunea...

La majoratu meu vreau sa se perfectioneze si sa se faca tort in forma de penis :))

Anonim spunea...

Este, dar nu ti-am dat poza :)

Anonim spunea...

Este, dar nu ti-am dat poza...