joi, 2 aprilie 2009

Bebe Mihaiescu

Dupa o serie de 3 ani la rand , se stie in fiecare an in aceasta perioada a anului se desfasoara cate o campanie .
O scurta arhiva:
2007 - 2008 - Campania : Spune nu Drogurilor! -invitati speciali- Morosanul - luptator mare in lumea boxului.
2008-2009 - Campania : Fara Violenta ! -invitati speciali- Doctor Cristian Andrei , mare psiholog Roman .
2009-2010 - Campania : Educatie Sexuala -invitati speciali-Bebe Mihaiescu mai si spusul "Bebe Sexologul " mare sexolog .
(Revin cu poze din fiecare campanie doar sa primesc si pozele si filmarile de la campania lui Bebe Mihaiescu )

Bun sa revin la lucruri mai serioase . Nu stiu cate scolii de stat , au conditiile pe care le am eu la mine in oras.Colegiul National Octavian Goga a prins culoare datorita Domnului Director Marcel Sas .Nu incep sa scriu despre ce realizari a avut in scoala am sa fac un alt post in care daca o sa am chef o sa scriu si despre el .Deocamdata scriu despre campania la care am participat astazi 2 aprilie 2009 intre orele 15:00 si s-a sfarsit la 17:00 .2 ore in care am ras am glumit si am invatat ceva .Bebe Sexologul a dat dovada de simt al umorului .Mi-a facut placerea sa-l ascult 2 ore si sa ii pun intrebari intr-o mica masura .Era foarte deschis la intrebari si a raspuns la toate intrebarile ma putin la o intrebare care a venit din public .Intrebarea era ceva de genu : DUMNEAVOASTRA VA MAI MASTURBATI ?
La care a ramas surprins nu a stiut cum sa ii raspunda la intrebare la care a zis pentru ce-i care is curiosi ii lasa sa fie in continuare a venit ca sa ne ajute pe noi nu ca sa-si povesteasca viata lui sexuala .
To by continued

Niciun comentariu: