joi, 4 iunie 2009

Google Adsense

Dupa cum ati observat sau nu ati observat in partea dreapta , lipseste mica publicitate de la Google Adsense .
Cei de la Google , sunt niste dobitoci pe langa ca platesc prost /Click pe reclamele pe care le difuseaza ei , mai si primesc ban pe cont de la ei cu pretextul lor ca am facut Frauda de Clickuri pe reclame .Intr-adevar se apropia sa pot scoate ce-i 100 de $ de la ei , mai trebuia sa fac 10 USD ca sa imi trimita minunatul CEC cu bani .

Am depus o contestatie , de 5 zile nici pana in ziua de astazi nu am primit un raspuns .Probabil ma refuza .
As putea ca sa ii dau in judecata pe cei de la Google adsense , deoarece imi blocheaza contul fara nici o dovada .Doar cu un singur anunt ai facut frauda de click-uri ? Pai bine , bine intr-u pe un site care vad ca are reclame de la google adsense si ii clickuiesc reclamele pana cand bolonzesc eu de cap ? Si apoi sa mai bolonzeasca si el de cap , ii blocheaza si lui contul .

Cam atata am avut de zis despre cei de la google adsense .

Un comentariu:

Mortu` spunea...

relax, e serviciu gratuit si asa :D