luni, 6 iulie 2009

Oradeanul Concurs !

Concursul este destinat celor care inca au blog pe blogspot sau wordpress.com, fara un domeniu propriu si gazduire.

Am de dat doua domenii .ro.im (cate unul pentru fiecare castigator) + gazduire.

Ce ai de facut ca sa participi: scrie un articol si spune-ne de ce ai trece pe domeniu propriu, scrie la sfarsitul articolului ca participi cu el la acest concurs [da un link sa se vada si trackback] si trimiti un mail la adresa concurs at oradeanul.com cu adresa articolului.

Mersi! Ne vedem in 2-4 zile cu cei 2 castigatori.


Hmmmmm , poi sa stau bine sa ma gandesc nu mi-ar pica deloc rau un domeniu gratuit +Gazduire .Ar fi un prim pas pentru mine ca sa prind ambitie ca sa continui cu "blogaiala ".

1. De ce mi-as dori acest domeniu + gazduire ca sa imi pun un nume al blogul-ui meu fara sa aiba un domeniu gratuit prea lung exemplu " blogspot.com ,wordpress.com" deoarece cred ca lumea mai repede tine minte un site ca si exemplu "www.oradeanul.com" de cat "un www.marghiteanul.blogspot.com ".

2.As putea sa ma mandresc ca fiind singur aici la mine in oras cu un blog activ .

3.Prieteniilor si cititorilor sunt fer convins ca le-ar pica mai bine sa vada acolo un marghiteanul.ro sau .im .

4.Vreau sa am concurenta asa ca participati si voi pe www.oradeanul.com daca va intereseaza un domeniu si o gazduire din partea lui Siropel gratuit .



3 comentarii:

Stefy spunea...

hai ca ma bag si eu :))))) sa vedem :))) care din Marghita reuseste sa isi faca domeniul propriu :))))Oricum in curand nu voi mai face parte din "marghiteni" ci din "ex-marghiteni" :)) and i`m glad
Bafta "concurenta" :))
Oricum ar fi tare :>
oradeanul
marghiteanul :))
imediat gheneteanul =))) glumesc evident =))

Mortu` spunea...

te muti la oradea ?

Orbit spunea...

asa se pare