luni, 19 ianuarie 2009

CNOG

Cred ca cel care a conceput hi5 este un om foarte fericit, poate cel mai fericit om de pe planeta asta. Nu e stresat, Nu e trist, are cele mai scurte depresii . Toate acestea pentru ca stie ca in orice moment poate deschide calculatorul si accesa pozele tuturor cocalarilor si pitipoancelor de pe hi5. Rasul depinde de un singur click . Nu conteaza cat de urat/a esti, nu conteaza cat de borat/a esti, nu conteaza ca provoci greatza, nu conteaza ca nimeni nu te inghite, poti sa`ti faci profil pe hi5.Asai ca este minunat? Daca esti urat/a iti pozezi ochiul sau unghiile tale jegoase. Daca esti poponar iti pui 2 poze cu tine si incerci sa atragi cati mai multi masculi. Daca esti curva iti pozezi o tzatza sau fundul. Daca vrei sa pari COOL iti pozezi abdomenul sau iti pui la descriere “ De Armani finantat, de Gucci protejat si de dusmani invidiat “ sau ma rog ceva de genu ;-“. Unii lasa commenturi de genu :

1-Trebuie sa iti zic un secret...citeste 5
2-Esti grabit?...citeste 8
3-Esti foarte curios, nu-i asa?..citeste 9
4-Deci e asa....cred k e mai bine sa citesti 16
5-Eu nu am curaj,asa k citeste 17
6-Mi-ar placea sa-ti povestesc,dar e mai bine sa citesti 16
7-Iti povestesc,dar...citeste 2
8-E asa de simplu...asa k citeste 4
9-Nu fii nervos,e simplu...citeste 18
10-Inka nu, dar citeste 19
11-Ai obosit? relaxeaza-te...citeste 13
12-Deci am zis k....citeste 3
13-Esti foarte aproape de a afla...citeste 20
14-mah!!!hi5 tau e super tare
15-Esti nervos?...citeste 6
16-Tu ink nu ti-ai dat seama,asa-i?....citeste 12
17-Ah!!!Mi-e rusine....citeste 7
18-Nu stiu dak o sa intelegi....citeste 10
19-Citeste 11 …..crezand ca nimeni nu l-a mai dat. Insa am si o veste buna pentru toate pitipoancele si toti cocalari. Aveti posibilitatea sa accesati hi5 si in limba romana.Deci nu va mai trebui sa stati cu dictionarul roman-englez in fata calculatorului.

Colegiul National Octavian Goga este o ferma de cocalari si pitipoance , de aia am eu atatea idei.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cocalarii sunt cu gramada in marghita ai dreptate .Lasa-ti si voi comentari aici bata-va ametala