luni, 2 martie 2009

Anunt de ultima ora

Baiatul in Roz de mai jos cu cateva posturi , cred ca s-a simtit si si-a sters Hi5 , sper ca si-a dat si el seama ca ii un rupt si jumatate , eu doar i-am tras un semnal de alarma ca nu ii bine cu el .Imi place frate de tine sper sa imi citesti acest post , sper ca ti-am fost de ajutor si nu in ultimu rand cred si sper in continuare ca sa iti gasesti perechea .Daca te-as cunoaste mai bine ti-as fi recomandat acest speciment de om eu .
Am fost la gradina zoologica si am dat peste un speciment allias Tu .
Care dintre esti tu ala care da , sau tu esti ala care sta in 3 labe si cu o mana ridicata ? Daca avea o bluza roz pe el stiam suta la suta ca esti tu , dar asa nu pot ca sa precizez corect ce se intampla acolo , dar oricum imi bag mana in foc ca pe acolo bantuiesti si tu , pe unde locuiesti practici acest sport .GAY MAN

Niciun comentariu: