luni, 2 martie 2009

Legalizam prostitutia ?

In dreapta blogului chiar sus este un Poll unde puteti ca sa votati cu Da Sau Nu .
De ce sa nu "legalizam prostitutia" este intrebarea mea care mi-o pun in gand ? Eu ma gandesc si la unii oameni care poate au anumite defecte si nu isi gasesc ispita(pentru a intretine sexuale cu ea) , ar mai freca si ei ceva , oricum si el ii barbat s-ar mai goli si el nu numa in fata calculatorului si in fata televizorului .
Eu chiar as fi deacord ca sa se legalize prostitutia , dar in asa fel incat toate prostituale de pe banda sa aiba si ele o foaie de la medic ca is apte ca sa intretina relatii sexuale si nu sufera de nici o boala .Se poate numi si asta o meserie buna sau nu buna , dar din care poti produce bani .
Daca esti de alta parere poti lasa un comment cu opiniile si parerile tare apasand click AICI

2 comentarii:

Orbit spunea...

Hai cu prostituatele :X

Anonim spunea...

sa stii ca chiar nu sunt deacord cu tine afla ca prostitutia nu poate fi o profesie si stii de ce?eu cred ca nici o femei nu-si doreste sa fie tansformata intro masina de facut sex ele ajung sa se prostitueze fie din obligatii proxenentii le propun marea si sarea iar apoi fuga la pat ...eu cred ca nimeni nu ar dori sa faca sex cu cineva pe o noapte si sa nustii cu cine sau mai e si benevol dar ele o fac fiind prost informate de consecintele prosttitutiei si din motiv ca nu au un trai minim al existentei credema nimeni nu ar faceo din placere ...Iar daca ar mai legaliza si prostitutia gata cu valorile morale si va creste traficul de fiinte umane din motiv ca e legal sa fim seriosi caci traim comfor sentimentelor si nu instinctelor